Spanska

¡Hola!
Sitter just nu på spanska lektionen och pluggar till ett prov som vi precis fått reda på att vi ska ha:(
Pust..andra dagen i skolan, har fått två och ett halvt prov och en annan läxa..men ska inte ska Inge klaga!

Har en lektion kvar idag, Geografi. Ett av mina favorit ämnen! :) Sen blir det hem och ut med hunden och fixa lite andra saker. I kväll är det handbolls match och jag är sjuk taggad! <33
VÄLDENS BÄSTA LAG PÅ BILD!

Hasta lugeo, adios! ^^



Hur många kompisar har du?
Hur många bruna prickar har du?
Ha en bra dag!

Svar: Jag har hur många kompisar som helst! haha, men jag räknar de flesta jag känner som är i min ålder till mina kompisar, så det är ganska många! Bruna prickar, alltså födelsemärken? Det är också lite svårt att svara på, för jag är en person med väldigt många födelsemärken..Så jag har hur många som helst! Hoppas att du också har haft/får en super dag! :)
elsa andersson

2013-01-09 // 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback