Skola och Stan

Hallå !
Som vanligt var det skola idag, men vi hade bara två lektioner idag sedan gick vi på teater. Det var väldigt tråkig och jag tror faktiskt att jag råkade slumra till för några minuter... Jag tror det säger ganska mycket om vad jag tyckte om pjäsen. 
Teatern slutade vid halv två och då slutade vi, så jag, Cajsa och Ally stannade kvar i stan för att fika och lite sånt..vi hade det super mysigt och skrattade mycket. 
 
Ikväll händer det inte så mycket, det blir nog att jag sitter på itt rum i ensamhet och kollar på Pretty Little Liars och Gopssip Gilr. Kan hända att jag snackar med Julia och kanske träffar henne lite, men antagligen har hon annat för sig. Imrn är det fotbolls träning btw... klockan halv 10 -.- 
 
Nu ska jag gå och fixa pannkakor för jag är utsvulten, har bara ätit ett äpple till lunch. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback