Plugge time

Nemen tjeeeanre! 
som sagt är det pluggetime... har engelska, musik, kemi och spanska.. även lite matte till nästa vecka. Känner även att jag är lite efter i fysiken, har missat lite och satt som ett frågetecken på förra lektionen. Var inte jätte nöjd med mitt betyg heller, så det får min pappa hjälpa mig med. Gud, asså jag blir helt matt bara att tänka på allt. 
Idag har inte hänt så mycket, skola och sånt..som vanligt. 
Klockan halv 7 är det handbolls träning och imrn har vi träning match! taggad till tuuusen!!! <33 ^^
 
Jag bloggar lite mer i kväll där jag tänker berätta lite om en ny kategori som jag tänker skapa, ska sedan försöka uppdatera den så ofta jag kan ! 
 
Btw, så kan ni nu följa mig på We♥It, har jag haft ett konto ett tag men inte varit aktiv ett dugg. Men det ska det ändras på! Länken till min profil hittar ni längre ner i menyn till vänster! :)
 
Ha d gööööt!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback