Onsdagen 16/1 2013

Tjenare!
Idag slutade vi skolan klockan tjugo över tolv eftersom alla våra lärare skulle på medarbetar dagen^^
RIKTIGT BRA! 
Om några minuter ska jag träffa min lilla farmor och det blir nog att vi tar en fika. länge sedan jag såg henne, men hade nog heller valt att vara med nån ploare... :)
 
Ikväll bilr det träning, som vanligt.. hahah, tränare liksom alla dagar utom fredag och söndag. 
Annars är det inte så mycket på gåg, våra snälla små lärare öser på oss läxor och prov. But that's just life! 
Sitter och tänker lite på hur jag vill ha det på mitt rum.. kan inte riktigt bestämma mig. I helgen blir det garedrobs bygge och sådant på min syrras rum, sedan ska det projektet vara färdigt (vi är så lata i min familj att de har hållt på med små saker där i ett halv år nu..) och vi kan börja på mitt rum. Jag har hitatt lite insperation på We♥It, så vi får se hur det blir! 
 
Ha d gött! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback