Hej vinterland!

 
Hejhej alla läsare. 
Och hej säger vi också till vintern somverakr vara tillbaka. Roligt tycker jag! Allt blirså mycket finare med snö. Kul att snön också ville komma till Skåne. 
 
Lika kul var det dock inte på fotbollen, våra tränare incisterade (stavning..?) på att vi skulle ha utomhus träning trots att det var -11 grader och planen var täckt av snö...-.-
 
Idag har dagen också varit fylld med plugg, faktiskt så var det, det ända jag och Julia hann ,med när vi träffades efter skolan idag. Men det kändes bra att få gjort en del, så här ser mitt läx/prov schema ut..
Tisdag (idag): Musik prov 
Onsdag: 27 engelsak glosor+1 och en halv sida text
Fredag: Kemi, två sidor med anteckningar+4 sidor text+9 instuderings uppg., 7 repitionsuppg. i matte, Spanska prov
Tisdag: Geograi läxa på berggrunder, Fysik läxa 6 sidor med text+9 instuderingsuppg.
Onsdag: Engelska läxa, Matte prov del 1
Fredag: Spansak läxa, Kemi läxa, Matteprov del 2 
Antagligen kommer det komma till några som jag får nästa vecka, jag har dessutom en bok och en bokrapprot på den som ska var inne om två veckoroch jag har inte kommit så längt medden boken... :/
 
Kanske var detta inte jätte intresant, emn jag behövde klaga och tycka synd om mig själv lite..'
 
Vi hörs imrn då jag ska träffa min lilla farmor för en fika! ^^ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback