Godmorgon!

Japp, godmorgon! :)
Jag är precis hem kommen från Julia och vårt lilla sleep-over-party-for-two. Vi hade det super mycigt och va uppe hela natten och kollade på Pretty Little Liars. Haha, grym serie asså...^^
Idag händer inte så mycket sticker nog iväg med nån polare för att kolla lite handboll och sådant:)
 
Nu ska jag ta en dusch och göra en hårinpackning, dert var väldigt länge sen så det behöver mitt otroligt slitna hår. Jag vill liksom ha mycket längre hår, och då ska man ju klippa det ofta och vårda det ordentligt, men jag vill inte klppa av det:( Jag får kämpa på med mina ilandsproblem så hörs vi mer sen! ^^
haha, bjuder på den här finfina bilden på mig...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback