Första skoldagen

Hejhej! 
Jag vet att alla typ såna sociala medier är spamade med "första-skoldagen-snack" men jag tänkte dra upp det ändå. Min första skoldag var som viken som helst. Vi hade helt vanliga lektioner och gick till 15.10. Tydligen har lärarna ingen aning vad mjukstart betyder... 
Sitter just nu i Majas säng och hon spelar spel.. Senare idag sticker vi till arenan för att kolla på landskampen mellan Sverige och Island i handboll. Kul! :D Så därför skippar jag träningen idag. 
Menmen annars har det inte hänt så mycket roligt... vi hörs kanske mer ikväll, vem vet! ^^
 
btw, så har jag sovmorgon imrn och börjar klockan 10.15! :P och jag har ngen aning om varför texten blev så där konstig där uppe...
bilden är från italien i somras:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback