Emporia+Last Night

Tjenis Penis! 
Nej..gud va snuskig jag är. Vi börjar om!
 
Hejhej! :) 
Bilderna här ovan visar lite nya kompisar till alla kläder i min överfulla garderob som jag införskaffade mig på Emporia igår. 
Jeans-Hollister
Jacka-Hollister (Finally, har gått runt och frusit hela vintern!)
T-shirt-Denmin & Supply by Ralph Laruen
Sjal- Dee Day, men den köpte jag dock på Kids & Friends i Borgeby. Gud, jag bara älskar den affären och där var 40% på allt, synd bara att jag har slösat alla mina pengar på mellandags rean på Väla. 
 
Jag bjuder även på lite blider från i går kväll
  
 
  
  
 

Haha, mamma tog ut min desert för tidigt ur frysen så den smälte och blev inte så snygg som den skulle..^^ Menmen den smakade lika bra för de!
 
Vi hörs, hörni! Nu ska nog nog skriva ner receptet till min underbara efterätt (jag verkligen skrytit
om den...) i ett inlägg som troligen kommer upp imrn! Vill bara säga grattis till min kompis Frida som fyllde år igår! Grattis, Frida, fjortiiiizzzzzz!:D <3 
 


» Frida

Haha tack :P <33

Svar: :P <333
elsa andersson

2013-01-04 // 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback