Du är den vackraste jag mött, inte tuff och kall och hård som andra

 
Tjabatjenahallå
Haha, asså jag kan ju bara inte säga ett vanligt "hej", utan det måste va på nåt annat sätt...ännu ett tecken på att jag inte är riktigt normal..:)
 
Idag tyck jag att jag har fått gjort massa saker:
- Lämnat tllbax kläder på MQ (och därmed tjänat 1200 spänn^^)
- Sprungit 4 km i ett raket tempo, rakettempo kan man säga så...? 
- Fixat en header, vad tycker ni om den, förresent? rätt bra för en tjej som aldrig har gjort nåt sånt och sominte har photoshop utan får använda säg av Picasa (världens sämsat jä**a program) tycker iaf jag ! :D
- Gjort en tredje del av en desert till imrn när vi får gäster. Btw en helt totalt awsm efterrätt med vit, mörk och ljus choklad. Slänger nog upp receptet här imrn så kan ni också testa att göra den! Den kommer bli sååååååååå god I'm sooooooooo exited! :P 
 
Nu blir det lite tv och mys i soffan med la familia! Vi hörs imr, då är det tredje januari för er som inte visste det...oj, herregud har det redan gått så många dagra sedan nyår???
 
bilden från i somras på mig och ella! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback