Bloggtips #2

Hejhej! 
Nu är jag färdig tränad, färdig duschad och färdig äten och tänkte slänga in etg litet inlägg.
Jag skulle verligen vilja tipsa er om en super bra och fin blogg som jag läser dagligen. Den drivs av en 15-årig tjej vid namn Esmeralda Edenberg. Hon skriver om det mesta, ät hel skön och till 100% sig själv. Henns bilder är fantastiksa, hon är en riktigt bra fotograf! ^^
Bloggen har utveckals rätt mycket på sista tiden och har under kort tid nått över 200 följare via Bloglovin. Jag tycker verkligen att alla borde klicka in på www.esmeraldaedenberg.blogg.se


» Minna

Vilka är dina bästa vänner?
Bästa kill kompis?
Hur många födelsemärke har du?
Favorit ämne i skolan?

Svar: Mina bästa vänner är Maja, Cajsa och Julia. Min bästa kill kompis är nog...Kaas, Filip och Tobias.
Haha, gud va folk undrar det..men jag har liksom hur många som helst, jag är en sån person, så det är väldigt svårt att räkna! :)
Farovit ämne i skolan är Geograi, träslöjd och hemkunskap.
elsa andersson

2013-01-10 // 21:55:06

Men åh så himla gulligt av dig! Tack snälla du! :D

2013-01-11 // 06:52:46

Super fin blogg! Allt bra? :)

Svar: tack så mycket! :) aa, själ då? ^^
elsa andersson

2013-01-11 // 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback