A girls best make up is a smile

tjenare! 
ligger man i sängen och kollar på sveriges mästerkock, jag kasnke är en riktig tönt men jag kollar alltid på det programmet:) 
om en halv timme/timme drar jag till maja's place för att sova där. Sen blir det fotbolls träning imrn klockan halv 10..diggar verkligen tiden där jaaooo! ^^
Imrn ska jag även hem till Julijana för att fira hennes födelsedag, hon är ju fjortizzz nu, så det är jag och lite andra tjejer i min klass. 
På söndag är jag och maja i sekiteriatet på våra systars match, har även hand om kiosken på arenan, tror jag iaf. 
Så det är hur min helg ser ut...^^
Ska se färdigt SMK och sedan sätta på ett Pretty Little Liars avsnitt, 
HA D GÖTT! :D
 
jättefin bild på mig och maja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback